تنهای تنهام17

تنها ترین تنهام

میخوام با این وبلاگ آدمایی مثل خودمو پیدا کنم

تنهای تنهام17

بیچاره مادرم امروز خیلی ضایع شد .... 

پدرم بدجور جلو جمع ضایعش کرد از موقعی که مادربزرگم مرد . پدرم مادرمو خیلی اذیت میکنه ؟؟

پس کی جوابه گناهاشو میده کی خدا میبرتش این آشغالو ......... 

اه ه ه ه خستم کرد مادرم تا کی میخواد پای این مرد باشهههههههههههه !

جدا شه طلاق بگیره.....

من دوست دارم هرچه زودتر پدرم بمیره تا روزه خوشو  ببینیم .................................

اگرم نمرد وقتی پیر شد پرتش میکنم تو سالمندان که عذاب بکشه .......

 



نظرات شما عزیزان:

㋡•°נختړے بــا اِسـ❤ـاכּسِـ♔ـ تۅتــ فرنگے㋡•°
ساعت21:53---26 بهمن 1392
اجی خعلی اذیتم میکنه
حوصلمو سر برده
دلیلی نمیبیم ک بخام باش اشتی کنم
همش دعوا و قهره اعصابمو خورد کرده
اگ خودت بودی اشتی میکردی؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: